freeedag

sista dagen innan helgen och jag jobbar från tre till elva... Lillpyret (Tyra) är hos mig och ska vara här hela helgen.. Har just varit ute på promenad i det tråkiga vädret.. regn och grått... ge mig sol och bar asfalt!! Känner mig sjukt onyttig att jag bara sitter inne.. Hur lever man när man jobbar kväll varje dag??? Skulle aldrig klara av det... inte riktigt min livsstil :P

Har börjat se lipstick jungle nu när jag läst ut boken :) Och nu har jag suttit och uppdaterat min spotify lista med ny musik... med andra ord är jag ganska uttråkad :) MEN, jag hittade en låt som jag letat länge efter, och upptäckte att den är från 2005.. trodde den var ny, men icke....





upptäckte en ny skön låt.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: