Phu!

Har just kommit hem från spinningen, höll på hjärtsnörpen efter en halvtimme, men jag bet ihop och klarade mig igenom hela passet, och tog i så jag blev blå i ansiktet typ :) Skönt!! Landade här och laddar för att gå ner i källarn och slänge in en tvätt, benen bär mig inte riktigt än :) Tur jag har gjort matlådor också så slipper jag då göra det, mums..

Önskar verkligen att jag inte jobbade ihelgen.. Finns så mycket jag skulle vilja göra.. ska ju ut och käka med jobbet på lördagkväll, jag kommer att vara helt död för jag kommer inte hinna sova nåt mellan jobbet och då vi ska träffas... Sen vill jag ju gå ut på kvällen! Men hur ska jag klara det? Jag ska ju upp 8.00 dagen efter! suck.. måste se om jag kan klura ut det här....

nu - maaat, sen plugg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: