Pirripirrrr

Den här helgen har varit super! Fin väder, god mat, goda drinkar, mycket skratt, mycke mys, jag gillareee ;)
Hela dagen idag har varit super.. Vaknar upp och är typ inte det minsta bakis, sen stan och världens godaste tacotallrik med Linn och Sandrie, massa girltalk, och sen prommis i solen till Nathalie, mys i soffan och ännu mer girltalk.. Nu är kylskåpet fyllt och jag ska göra massa kycklingfile och göra matlådor. Sen kommer Linn och Nathalie hit och så blir det film och soffhäng :) Perfect sunday!

söndagsmys!






Kommentarer
Postat av: Marina Lundsten

Är det Kicki i sitt essä, på första bilden?! ;)



Föresten, du kanske kan hjälpa mig med en grej. Hur får man en bild längst upp på bloggen? Jag förstår mig inte på skiten!!!!

2010-04-25 @ 19:06:10 / URL: http://marinalundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: