What??

Jag håller på provar lite kläder i min garderob, se om allt ska vara kvar eller inte.. Älskar ju mina kläder!
Hittade iaf min långklänning den är som en DRÖM! Jag älskar den, men har aldrig fått tillfälle att använda den. Det jag ångrar idag är att jag inte köpte två st, för jag skulle vilja ha en som jag kan göra kort. Det är ju inte alltid en långklänning passar in! Sökte på tradera, och se här!



800 spänn!!! Jag betalade 129:- för min.. värsta kapet, VARFÖR köpte jag inte två??? dumt, mycket dumt

Annars så taggar jag bara för träning som börjar kl 5. Jag är pepp :) Börjar vara småförkyld, undrar vem som smittar???? :) Men jag ska klara mig, ska inte bli sjuk.... :)

Hoojjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: