forts...

för att fortsätta på tidigare inlägg så kunde kvällen blivit riktigt rolig. Men mitt partyhumör försvann på en grisblink när vi kom in på rex och övervåningen var stängd, och dom hade stängt av halva uteserveringen... Jag blev sur... MEn men, så jag hojjade iväg på andra äventyr istället.... Kände inte så många som var ute heller.. På fredag blir det nog roligare för då ska typ alla jag känner ut... fun fun fun :)

Efter vinflarran igår så vaknade jag vid halv sju och hade lite ont i huvudet, inte gick det att somna om heller... satte i mig ett stort glas vatten som för övrigt smakade pest, sen kröp jag ner i sängen igen.. Såklart när jag just lyckats somna så ringer pappa och väcker mig, då var klockan halv nio och vi skulle börja packa släpet.......

Men det blev ju inte så att vi gjorde nåt idag.. pappa sa att det var lika bra att göra det på typ fredag eller lördag.. inte sa jag emot då inte.. :) Sen var han snäll och lånade ut bilen idag, så jag skjutsade honom på jobbet sen åkte jag på ica och åt lunch och beklagade mig :) En dag kvar nu, sen är dom kvitt mig... eller jag dom?? :P

Middag på storgatan med Ida och Emil.. Vi gjorde hemma pizza, smaskens.. Sen drack vi chai the och snackade skit :) Hon har bokat resa ner till mig nu, det gillas... Finns fler som jag tycker borde göra det också :)

Nä, ska kryp ner i sängen och se A-team.. myyyys




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: