just another Manic Monday

...wish it was sunday...thats my fun-day....

jag vill ha myssöndag då man får ha sovmorgon och ligga i sängen läääänge och sen bara göra ingenting hela dagen.... det var länge sedan....

Har jobbat fm idag, hade Mia imorse på upplärning i kassan så jag hade lite sällskap :) Men dock bara till tio, efter det satt jag ensam och räknade minuterna tills jag slutade... Cyklade hem efter lunch på jobbet, och så har jag bara legat i soffan och sett tree hill.. :)

Nu har jag käkat middag och väntar på Carina, ska göra sista naglarna på henne innan jag åker... sista naglarna innan utbildningen... Sen vet jag inte vad jag ska hitta på... spa kväll låter inte dumt i mina öron... ansiktsmask, fotbad, peeling, hårinpackning, ja allt sånt ni vet... :) myyyyyyys

över å ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: