kicki goes arg

jag gillar inte att gräsmattan på baksidan mer känns som en lejda.. det är HÖGT gräs, och TONVIS med små irriterande småkryp.. Ni vet sånna som kittlas.. Jag hojjade hem snabbt som attan från jobbet för att lägga mig i solen en stund.. Gick in nyss.. Blev så jävla irriterad på småkrypen att jag var tvungen gå in.... förbannade gräs..... dom är inte duktig på att hålla ordning på gräsmattan här bak....

Ska hoppa in i duschen sen se om det finns nå mat hemma.. Jag och Linn såg KarateKid igårkväll, men jag somnade efter halva typ, så jag ska nog se den klart ikväll... Var helt sjuukt trött igår ;) sen får vi se vad som dyker upp mer ikväll....

free fallin....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: