missförstånd

elt sjukt vad missförstånd det kan bli på en och samma kväll.... Var ju ute i fredags, och det var riktigt trevligt på TC, men jag saknade lite personer för att göra kvällen helt perfekt :) Sen slutade det i kaos då jag helt blev utan sovplats och utelåst.. Hade ju packat släpet och sängen var underst... Var inte så nöjd där vid halv tre på fredagnatt :P

Söndagen blev istället bra, och tur var väl det :) Började dagen med american pancakes, och flashbacks från usa resan då jag levde på pancakes ungefär :) Sen hem och packa det sista och avreagera mig på Linn. Sen blev kvällen ganska lugn, vi åt kräftor hos Bettan och Mange, premiärtur för mig :) Tycker dom var lite läskiga, men gott var det :) Sen for vi tillbaka till lgh och packade det sista...

Kvällen spenderades sen en stund på västerslätt, sen vidare till Stevie och myste med honom, sen förbi på TC och krama Limpen.. :) Hittade mig sen en favorit som jag fick sova hos, så sista kvällen i umeå spenderades mycket bra tycker jag :)

Nu idag har jag skrivit kontrakt på nya lägenheten här i västerås, sen har vi lokaliserat lägenheten så nu vet jag vart jag ska bo, och nu ska vi åka på mediamarkt och sen om jag hittar mig någon dator :) bärbart ska de va

vi hors! ;) puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: