Sjuuukt tråkigt

Jag har så jäkuslkt tråkigt så det finns inte ord... Varför åkte jag inte upp till umeå och va där i veckan?? Nu kommer jag istället sitta här hemma och stirra in i väggen i fyra dagar. Tråkigt! Alla pengar har gått åt till utbildningen också, så man lever på lite och ingenting nu. Annars hade jag kunnat åka till Ida i uppsala, eller till Johanna i sthlm..

Om jag ändå hade fått lägenheten så hade jag ju haft den och pyssla med, men nu så finns det lite och ingenting att göra. Dom här två veckorn kommer bli grymt långa. Idag när vickan slutar ska vi åka på friskis och träna, jag ska köpa träningskortkort.. Så jag får väl sysselsätta mig med det på dagarna.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: