Jag blir vansinnig!!!

jag började dagen med att gå en promenad till kvarnreten där jag skullle träffa Gun kl 10, vi skrev kontrakt och gjorde allt färdigt för flytten. Det känns super! :) På vägen hem så går jag förbi tre småtjejer som står och tjuvröker bakom en jättesten, (bor just vid skolan), just när jag gått förbi dom så småflinar dom säger en av dom "ursäkta!" jag vänder mig om och tittar på dom, och tjejen fortsätter "är du camillas mamma?" Jag började gapflabba och sa nej och vände mig om och gick igen och jag hör hur tjejen säger "alltså du är fett likt henne liksom"... Dom blev väl rädda när dom trodde jag var deras kompis mamma... Men till den stora frågan... Ser jag ut som en mamma eller???? haha.. o nej

Kom hem och så har jag packat lite och sen blev det stan med vickan. Lunch och köpa dom sista grejjerna jag behövde ha med mig.. Naglar på helena, sen bussen hem... Och jag har fördrivit kvällen med att packa.. Jag hämtade ut min telefon idag från lagning, och nu när jag satte in simkortet och försökte starta är den heeeelt död... jag lämnade in en mobil som funkade med högtalaren sprakade ibland, och får tillbaka en helt kaputt telefon... bra service phonehouse... nejjjj..

Jag har inget minneskort i min sonyericsson så det går inte lägga in nån musik på den, så då kom jag på att jag har ju en mp3 spelare, och tror ni jag hittar den??? NEJJ.. jag blir vansinnig, hur kan jag slarva bort saker hela tiden... SÅ nu kommer jag att få sitta på arlanda imorgon och vänta i två timmar utan musik att lyssna på, jag får höra på folks tjatter istället... Jag får väl ringa en vän eller nåt...

Nu är jag så jäkla trött så jag somnar sittandes snart.. Umeå nästa.. sen älskade stensele :)
tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: