Ferry, Björnstad, Westman, STORUMAN

Storuman rockar!!!! och allt i samma klipp! såg ni sporten på 2:an? Först - Grymt att vi har ett Olympisk mästare.. som är gift med Världsmästaren i armbrytning Heidi.. Hela sverige hyllar honom just nu, och han är bara en vanlig pajk från storuman... helt sjukt! :) Erold är ju bara för skön "Man grin ju te töcke hära..." sen har vi min lilla Ida, duktig reporter på svt sporten.. :) Och så Anja förstås, stackars jäkel, jag höll händerna för ögonen, det var en läskig krasch!

Jag satt och såg Idas inslag om konståkningen, jag tycker om att kolla på det, det fascinerar mig och jag kan kolla hur länge som helst... Ryssen, Plusjenko, som vann är ju så grym så man bara ryser.. Vinner gör han ofta också...

Och en sak till, norge - sluta va så avundsjuk :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: