Hemma igen då

Då har jag landat i umeå och är hemma... Jag ville grina när jag såg min bil, det är bara en snöhög kvar, ingen bil syns till... Innebär alltså att jag måste klä på mig och ut och skotta fram den... suck! Annars så har jag njutit för fullt som vanligt... Det känns så skönt att snart är man nästan på samma ställe... inte så långt att åka...

Innan jag åkte så "hann" jag inte diska bort mitt lilla berg, så där har vi en till sak jag måste ta tag i nu ikväll... Blir nog en storstädning och ommöblering ihelgen.. Har inte fått bort mina julgardiner än, det är dåligt....jag skäms...

Imorse så klev vi upp och for och gymmade, sen härlig frulle hemma och så dolade vi bara på hemma tills jag skulle åka.. Super, eftersom jag inte hann hem till bodyjamen.. Behöver inte ha dåligt samvete :)

Imorgon är det skola, och jag har inte dixat en bok än???? Kom på det på flyget.. panik!! Måste köpa en imorgon!!!
ut och skotta då..............

Kommentarer
Postat av: johan

vilket jobbigt typsnitt du skaffat!

2010-02-03 @ 17:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: