Hurtig

Jepp, idag så klädde jag på mig och så gick jag till jobbet.. Har ju sagt att jag ska göra det HUR många dagar som helst, tror jag är uppe i två veckor, haha.. Men iaf, så var det superskönt, och det tog 40 min.. Perfekt prommis.. Sen blev det jobb, och så efter jobbet skola från 18.00 till 21.00.. Naturkunskap är fan HUR svårt som helst... Vi håller på kemin och det är verkligen inte min grej.. Jag fattar ingenting, jag vill verkligen fatta men det ser bara ut som klotter för mig.. Som tur är så har jag en tjej i min grupp som är superbra på förklara, så jag fattadel litegrann iaf.. sen eftersom det är en kvällskurs och bara en träff, så hinner inte läraren gå runt och hjälpa så mycket.. Det gäller att liksom förstå av sig själv... Iofs så har kemi delen inte så stor del av kursen, och det är ju bara tecknen jag inte klarar av att göra... Ni vet CO2 eller C2H14O6.. Sånt är tekniskt omöjligt......

Gick förbi på ica efter plugget var färdigt, köpte en snickers och en mjölk och sen spatserade jag hem igen.. hade tänkt ta bussen, men jag tjurade ihop och tänkte va fan... Och skönt är det nu när jag äntligen är hemma... Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen smaska i mig min snickers och slappa till teven ett tag innan sängen :)

Hej hoj

Kommentarer
Postat av: Marina

Haha! Han är inte lik sig! :) Men du, vars jobbar du?



Vilken fin bild, förresten. :) Nice!

En fråga, hur fick du dit den, där den är nu? Jag har försökt och försökt men inte lyckats. :/

2010-02-11 @ 10:49:36 / URL: http://marinalundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: