jobbhelg

Inte så mycket att hurra för den här helgen.. det är jobb som gäller, så jag vet då vad jag gör.. Som tur så är det Linn och jag hela helgen, så det flyter på jäkligt bra... Igår så kom en gubbe in som är portad, så jag var snabb dit och fick slänga ut honom.. eller slänga ut kanske var att ta i ;P men jag förklarade som det var och så följde han med mig ut.. Värsta adrenalinkicken av att ta fast nån, man är sjukt nervös för det är ju faktiskt sånna personer som kan göra vad som helst egentligen då dom oftast är påverkade av det enda och det andra... Det knäppaste jag vart med om hittils är att en kille låg på alla fyra i butiken och sopade med händerna ihop vitt pulver från golvet som hade visst hade tappat ut... Jag blev helt paff och gick bak på lagret och berättade det för Stefan och frågade om han hade sett det.. Nu såhär i efterhand så önskar jag att jag hade ringt polisen så hade han blivit tagen på en grisblink.. Men vi blev som helt chockade...:)

Har sjukt med träningsvärk idag i rumpan, det går knappt sitta på en stol.. Benhinnorna är inte heller helt okej, vet inte om det är för att jag är ovan att vara ute och gå eller pga skorna... Ska skaffa linement, för det gör helt skadat ont... Idag blir det en vilodag från allt vad som heter träning. Men imorgon blir det nog att köra armar + axlar. :) Nu gäller det att hålla i sig när man har fått in flytet :)

Börjar jobba 4, tills dess blir det bara slapp.. Funderar på att plugga lite....

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, jag brukar också få ont i benhinnorna! Sjukt jobbigt. Men linement är rätt bra iallafall. Har hört att typ Ipren Gel eller nåt liknande ska hjälpa också, har dock inte prövat själv!

2010-02-13 @ 14:05:43 / URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: