Lite ont

Jag har lite träningsvärk :) Jag känner mig mör i hela kroppen, men det är härligt! :) Jag vill åka mera redan!!! haha

Idag så slappar vi bara... Pappa åkte till västerås imorse vid sju typ, så det är bara jag och mamma hemma.. Vi ska väl snart till storuman en sväng.. Ska fixa min frilla lite. Vi färgade mitt hår, eller blekte kanske man ska säga. Mycket blondare är jag, och det känns bra.. Ska bara jobba lite med silverschampot nu.. :) Nästa gång blir det inte blekning utan ljusfärgning.. :) Det kommer bli grymt... men som sagt, man får vara uthållig, det är lång väg...

Satt och kollade på sängramar på blocket.. hittade då loftsängar och började kika på det. Och hittade efter ett tag en supersmart lösning OM man har en bostadsrätt (annars får man ju inte bygga om och grejja på). http://himmelrike.se/index.html
Dom bygger loftsängar som man fäster i taket.. Tycker det  skitsnyggt, helst med spots under.. Jättesmart om man har högt i tak, för då blir det inte så lågt under sängen.. Måste förstås ha vita väggar och tak annars ser det inge bra ut.. När jag flyttar till sthlm så har jag funderat på en loftsäng.. Kommer förmodligen ha liten lgh, och då är det en smart lösning... Om man ändå fick köpa en... jag drömmer vidare........


Kommentarer
Postat av: per mårtensson

Hej Kiks och ni andra!

Oj va sent ja svarar...men ändå, ville bara säga att jag blir smickrad av att ha ett av mina alster (loftsängen på bilden) med i denna blogg. Den finns i en liten lägenhet på söder i Stockholm. Vad jag också vill är att korrigera lite, inte för min egen försäljning, utan för att den som bor som hyresgäst och inte äger sin lägenhet också skall kunna lösa sin trångboddhet. Det är helt ok att bygga eller låta insatallera en loftsäng i sin hyreslägenhet! Det som gäller är att man, när man flyttar ut, återställer lägenheten i "ursprungligt skick". Detta gäller även om man satt upp en lampa i taket eller en hylla på väggen, och tro det eller ej, ingreppen på väggar och tak är dom samma.

Mvh,

Sankte Per

Himmelrike.se

2010-08-10 @ 09:16:05 / URL: http://www.hookedonaceiling.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: