plugg

Dagen har varit ovanligt lång, och jag har faktist hunnit ganska mycket.. Jag steg upp vid halv elva, inte sådär jättetidigt ändå, fikade frulle och sen satt jag igång med storstädningen här hemma.. Vid tre var jag färdig och då hoppade jag in i duschen och sen blev det stan och middag med Linn och Sandra.. Sen vid 6 så kom Carina hit och så gjorde jag naglar på henne, och vips var klockan halv tio.. Kom på att jag var tvungen plugga och göra färdigt inför imorgon.. Och så har jag suttit med det tills nu... Huvudet håller på sprängas ungefär.. Jag kommer vara noga nu kommande veckor.. Har suttit med tre veckors arbete nu... Måttligt kul.. Allt för att åka till sthlm en helg :)

Nä, men det funkar faktist bra.. Man får läsa om och om igen då man inte fattar.. I högstadiet och gumnasiet skrev vi ju mest bara av varandra.. Det var inte så man läste tills man fattade.. Skolan var inte så mycket min grej den tiden... Jag tänkte mest på annat då...:)

Nu ska jag hoppa isäng.. Hade tänkt mig att kliva upp och träna imorgon, men jag får se om jag orkar.. Eftersom det är så sent nu, så tror jag nog det blir att sova länge... hmmm, när ska jag hinna träna?????? I want toooooooo

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: