slalombacken

Jag och David har varit och åkt i slalombacken idag. :) Det var väldigt länge sedan jag stod på en snowboard.. Men allt fanns kvar där någonstans och jag kunde fortfarande åka, hihi.. Det var inte mycket folk i backen, och världens skönaste backe ungefär.. Det var typ 15 cm pudersnö i hela backen :) Och efter alla hopp så var det mycket snö som man kunde landa lite härligt i om man inte landade på benen ;) Jag såg ut som en snögubbe, men så fruktansvärt roligt det var... Fikade sedan varm choklad med Johan på aktiviteten, och bestämde att vi ska åka till nalo nån helg.. Ska få försöka få med så många som möjligt, men alla är ju så utspridda nuförtiden..

Ikväll blir det att färga håret, sen bara slappa... Gissar på att mina ben kommer vara som spaghetti, för det känns redan nu :) Man blir så skönt trött efter att ha åkt.. Det är det bästa.. måste göra detta oftare :) Ett plus är också att min bräda är väldigt fin, jag hade faktist glömt bort hur den såg ut nästan :) hihi

haaaaj

Kommentarer
Postat av: johan

på måndag ska jag köpa skidor!

2010-02-06 @ 19:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: