Soliga söndag

har varit på gymmet idag, så nu är det bara att gå och vänta på träningsvärken :) Jag har varit då duktig dom senaste dagarna... jag har tränat, gått till jobbet, gjort en massa matlådor och så har jag faktist suttit och pluggat, så nu behöver jag inte vara ute i sista minuten som jag alltid annars är :) wohoo! haha Ett stort plus är att jag inte har skapat diskberg i veckan.. jag är duktig på att göra det... detta måste hålla i sig :) Kan det vara vårsolen som piggar upp måntro??

Nu har ögonbrynen fått en omgång och lite färg, så nu ska jag göra lite mat och sen tänkte jag se Fame.. Hyrde den igårkväll... Bara jag hinner se den innan jag måste åka... ska skynda så jag hinner..... hej hopp


Kommentarer
Postat av: Gina

Shit vad duktig du är, jag själv har varit precis tvärtom i veckan :P

2010-02-14 @ 14:52:12 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: