Lördaggg

trots att det blev riktigt sent inatt, så vaknade jag vid tio pigg och alert :) så jag har fixat med tvätten sen har jag fikat en rejäl frukost.. :) Funderar på att gå till stan idag. Fast jag vet inte, jag kommer bara köpa nåt onödigt som jag inte behöver.. Kanske en promenad istället?? Men hur roligt är det i jämförelse?? :(

Det håller på flytta in en ny granne här emellan jag och Linnea.. Dom bonkar och lever om.. Jag poppar musik i högsta volym, får hoppas hon inte är känslig :)

Usch, nu vill jag städa ut alla julgrejjer.. Ska kika om jag har nåt fint tyg i gömmorna så kanske det blir nya gardiner och några dukar... Jag är på knep och knåp humör :)

Nä, nu blev det bloggtorka.. hejhooj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: