Skolan!

Jag är kär!! Vickan hämtade ju upp mig hos Johanna och så körde vi till skolan som ligger mitt på kungsholmen och lyckligtvis så fick vi en parkering :) Gick till skolan och så letade vi åt hudvårdsavdelningen, den och frisör låg på samma våning :) Upptäckte att det inte var öppet hus på just hudvård och gick ner och frågade dom som stog med programpapper på gårdsplanen, OCH hade turen att få en privat liten visning av hudvård av självaste rektorn :) LYCKA! Han var supertrevlig och jag hann ställa alla mina frågor som jag hade.. Nu känns allt så mycket mer verkligt och jag vet nu vart jag ska spendera mina närmaste år.. Nu ska vi i och för sig inte anta att jag tar mig in, men jag känner mig positiv till att ta mig in... Jag tror jag klarar det, och skulle jag inte göra det så kommer jag att grina....
Under tiden vi var på skolan gick min mage som en torktumlare och det kändes som jag hade kolsyra i hela kroppen... Jag är taggad!!! :) så kuul!
Efter besöket på skolan så åkte vi till faster Barbro och spenderade resten av dagen med henne... VI åt lunch och sen mysade vi bara hemma hos henne... Hela den här resan har varit så lugn och skön.. Man kutar ju annar som en idiot när man åker ner hit för att hinna allt... Men inte den här gången... skönt! Sen åkte vi tillbaka till v-ås och så blev det pizza och myskväll hos Fanny :)
Nu ska vi göra oss iordning och åka ner på stan och fika frukost med Fanny, sen ska vi gå en sväng på stan.. Och ikväll blir det snabba cash på bio :)
Imorgon hemresa redan.. :( hoppas bilen startar annar blir det tajt.. :/

Kommentarer
Postat av: Gina

Vad roligt det låter! Hoppas du tar dig in! :)

2010-01-31 @ 12:40:33 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: