Slottet???

Under jul när vi var hemma i stensele så var min kusse också hemma i stensele, jag vet inte om han läser här nångång, men iaf så berättade han om en fest på ett slott?? :) OM han nu läser så ska jag berätta att jag var faktist på middag igår hos en kompis och hennes pojkvän hade en kompis på besök. Jag visste inte ens vad hade pluggade, utan dom satt och pratade om nån bal han skulle på.. och till slut så frågade jag vad han pluggade, och han pluggade tydligen där på slottet, eller nåt! :) Och skulle på den där galna balen som vi pratade om.. Haha, jag tyckte det var lite kul så jag ville bara säga det :) haha

aja, iaf så har jag jobbat idag.. nu ska jag fundera ut nåt att åta till middag, sen ska jag mysa framför teven hela kvällen.. Kom hem ett inatt från Sandra så jag var lite trött imorse.. :/

Ha en skön lördagkväll....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: