Viva Las Vegas

Åhhåå, jag vill tillbaka... Anton är ju i USA och jag satt just och tittade på bilder därifrån, det ser ju sååå gryyymt härligt ut.. Jag måste tillbaka... Men det blir nog längre än två veckor nästa gång, så man hinner med att ställa om, plus att ha en massa kul.. Det var ju så mycket som vi inte hann med att göra. Det största minuset med resan var att jag var så trött.. Jag tog låång tid på mig att ställa om.. :/ Det känns som jag var mest trött hela tiden... Inne på andra veckan, det var då jag började leva känns det som.. :) Santa Monica var roligt ;)

Nä, så om plånboken tillåter så ska jag verkligen tillbaka i sommar... Jag ska spara som en galning.. och på tal om sommar.. Så tror jag att jag bara ska ta ut två veckor semester.. Om jag nu börjar plugga så är det bättre att jobba så mycket man kan... Men lite semester att ta ut ändå... Det känns som jag har en plan för allt nu, så det enda som finns att göra är att vänta.. Och det är såååå dryyygt att vänta... Jag vill börja NU! :)

Imorgon så börjar ju kursen. Måste ha naturkunskap B, och jag läste ju aldrig det i skolan. Så imorgon börjar den, så då blir det som en mjukstart inför plugglivet... spännande! Visst är det sjukt, jag är riktigt SUGEN på att bli student?!? :)

Tjo ho

Kommentarer
Postat av: Gina

Hihi det är ju skönt att vara student ;)

2010-01-12 @ 16:23:18 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: