Bäbis!

Linnea fick en liten grabb!!!! Jag som trodde stenhårt på en flicka.. P är säkert nöjd, han är inte längre bara omringad av brudar :P Längtar tills dom kommer hem så man får se den lille :) myyyys

Det är så himla lugnt på jobbet nu. Så jag tänkte att jag skulle vara ledig imorgon, så jag gav bort mitt pass och gjorde bort allt idag som jag egentligen skulle göra imorrn. Så jag ska ligga och sola sola sola! Två hela dagar, å fan om det inte är solarväder då tuggar jag upp min hand eller nåt...

Är som mest ensam nu när Linn håller på starta upp butiken.. Dom öppnar imorgon så hon jobbar typ ihjäl sig idag.. Hon såg lite trött ut när jag gick hem, lille vännen :)

Funkar fortfarande sjukt bra med jag och Limpan.. Dock lite farligt, för om jag säger att jag är sugen på godis så är hon på direkt.. Egentligen vill jag ju att hon ska säga nej, vi ska inte ha godis.. Men istället så slutar det i en godispåse för 70 spänn... faaarligt!! Men snart byter jag ut snarrat mot nyttig mat och gymkort på friskis :)

nä, om man skulle ha kokat ihop nå mat....


Kommentarer
Postat av: Fanny

Och morgonpromenader även om dom tar emot!! ;P

2010-07-08 @ 23:58:17 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: