back in the days

Ihelgen så gick jag och vickan lös på alla morsans gamla jeans i hopp om att hitta ett par 501:or. LYCKA, I found them!! Ett par och dom hann jag rycka åt mig, så vi klippte och klippte och grejjade på och nu har jag ett par dirty dancing shorts som jag tidigare har skrivit om! :) Vickan blev lite lessen att hon inte fick några, men snart är vi ju neighbours så då kan man låna och låna och låna :)

ikväll blir det filmmys.. vi avverkar många filmer här... vill verkligen gå och se eclipse, ska jag orka vänta tills ida kommer tillbaka från semestern?? Jag vill se den NU! Nathalie har redan sett den... hmmm

nä, vidare till the candy :)

Kommentarer
Postat av: Maja Li

jag är på! =) bara jag inte jobbar...

2010-07-06 @ 20:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: