KOLLA VICKY!!

Jag hittade världens roligaste.. Det roliga är att det var ju många kända med i filmen, Brad Pitt, Vin Diesel, Hugh Jackman... På sommarlovet så klev jag och vickan upp och la oss i soffan på morgonen och såg sommarlovsmorgon Tippen, minns ni?, och så såg vi thundercats... Jag minns också att hos min dagmamma lekte vi alltid thundercats, Fredrik var panter, niklas var lejon-o och jag var ju självklart cheetara..Hahahaha... så kul... jag måste se filmen!! :D



Thundercats_New_Series_Picture.jpg image by JarykLyghtsyder

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du vet väl att det där är en fixad trailer? Not an upcoming movie ;)

2010-07-26 @ 10:06:12 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: