SMHI och YR.NO

Varför? Skitsidor som inte ens visar rätt.. sist jag var ledig så visade båda sidorna en stor fet sol, och det slutade med molnigt hela dagen.. Samma visa idag, jag har ju tänkt pressa på nydala hela dagen, men den planen gick ju i stöpet... Jag hann ligga typ 40 minuter här ute på baksidan innan det blev pottätt med moln... damit!!

Imorgon har iaf alla visat att det ska vara bra väder, så jag ska väcka Linn, som för övrigt är ute ikväll, med att hälla vatten på henne :) hihi... Hon kommer döda mig, men shit så roligt... jag har att ta igen för smsen hon skickade, att hon knuffa i mig i vattnet osv osv osv.. listan kan göras lång...

har one tree hill maraton, det är ganska mysigt att bara ta det lugnt och ligga i soffan :) Jag klagar då inte imorgonbitti när jag vaknar ;) Tror det finns dom som kommer må halvdåligt ;) hihi

natti natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: