Snart helg

Ja då var det långhelg igen då. Jag jobbar bara idag till halv fem sen är jag ledig till på måndag :) Har inget inplanerat ihelgen än så länge, är inte alls sugen på utgång men det blir säkert det i slutändan ändå.. Jag vet i bakhuvudet att jag måsta rensa förrådet och börja packa.. Så vi får se vad som händer....

I tisdags så var det tisdagsrex, hade inte alls tänkt gå ut, men då alla andra skulle dit och alla ringde och frågade om jag skulle med så blev det en sista minuten grej.. Så det blev förfest på böleäng, sen vidare på rex... Fint väder och jättemycket folk, träffade Stevie som just hade kommit hem från kreta, lillskiten var brun och fin :) vill också utomlands.... Sen blev det ganska tidig hemgång ;) vaknade klockan 3, gick upp på toa och när jag kommer ut från sovrummet sitter Steffe i soffan. Han och Linn hade tydligen fått för sig att ha efterfest, fast det var den tystaste efterfest jag vart med om för jag hade då inte hört dom alls... haha..

Idag klockan 15.00 händer det grejjer.. Uppdatering kommer sedan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: