Vad hände???

Sommarvärmen förvann med ett ryck. Det är kallt och känns som vår igen... BRR!! I don't like! Jag hoppas att det bara är något il och att värmen kommer tillbaka snart igen, lite mer sommar ska vi väl ändå få???

Den senaste veckan har svishat förbi, ja hinner inte riktigt med... Eftersom pappa jobbar här på veckorna och mamma har semester nu, och då M&B är på semester så bor my parents på gården.. Det känns bra att ha mamma nära, jag som är så mammasjuk :) Vi har ätit middag tillsammans varje dag eftersom pappa jobbar till nio på kvällen varje dag.. Vi har börjat packa ihop alla mina grejjer och jag tycker vi varit duktiga.. mami hjälpte till att packa ner köket, så allt det är bortgjort.. Sen rensade jag garderoben, 7 ica kassar fick jag ihop som skulle bort, garderoben är fortfarande full så jag kan inte säga att jag har brist på kläder :)

Linn min söte lille vän är ute och svirar... Igår också... Jag är ju lugn eftersom jag jobbar ihelgen... Inatt kom hon hem klockan tre och gjorde en stage dive i min säng.. Hon ville mysa :) Sen tog det 20 min innan jag fick henne ur sängen, då vinglade hon till köket och sög i sig två resorb sen somnade hon sött... Jag hoppas och ber till alla gudar att hon inte gör samma visa ikväll, men behöver jag ens fundera, det är ju limpen vi pratar om :)

Nä nu är klockan tolv och jag börjar jobba 8.00 imorgonbitti.. ska försöka få lite sömn :)
Natti natti...


Kommentarer
Postat av: Fanny

Giiina 250kr, ett kap! :D verkligen to die for, LOVE IT! :D

längtar tills du kommer hit, som vi ska rocka ;) DU Du och jag sis... <3

2010-07-25 @ 03:19:03 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: