Body butter

Hela jag luktar jordgubbe :) MUMS! Fick mitt paket från glossme imorse, pappa hade med sig det när han kom. Förutom parfymerna så beställde jag bodybutter som luktar jodgubbe! Helt sjukt gott luktar den, och den med var jättebillig. Kommer verkligen beställa mer från den sidan, var ju hur grymt som helst.. :)

Igårkväll blev det skräckis! Instängd 2. Den var väl sådär, lite b-film ändå och jag blev nog räddare i ettan, fast det kanske var för att jag såg den på bio, jag vet inte.. Sen eftersom jag sovit tidigare på kvällen i 5 timmar så var jag superpigg när jag väl landade i sängen.. Tror klockan var typ tre sist jag kollade.. :) men men...

Hade kvällspass idag så jag började tre. Käkade lunch med Ida och Emil på eurasia, så jäkla gott man äter ju alltid tills man håller på spricka :) Sen gicck Emil tillbaka till jobbet och jag och Ida hann med en sväng på Monki där dom hade jättemycket rea, hittade en fin tröja och ett par shorts med hög midja :) Inge mer shopping för kickan på ett tag.... hrmmm

Ska nog poppa en påsa popcron sen se shutter island. Eller kanske love happens... hmmm..

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja men självklart får du det!! Mi casa es su casa! ;)

Vill självklart att du kommer in på skolan, men fan va kul om du kom hit! :D

2010-06-15 @ 23:30:01 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: