Escada

Min kära parfym är slut! Jag har haft två favoriter så länge som jag minns. Den ena favoriten är Escada Magnetism, som luktar jättemycket och som jag bara använder då jag vill va lite finare :) Sen har vi Escada MoonSparkle som jag älskar!! Men, det var en sommardoft som dom bara hade förr förra sommaren, så den är slut sedan länge.. Den nya sommardoften för i sommar heter Oceanlounge, luktar väl helt okej, påminner jättemycket om moonsparkle så jag var faktist på väg att köpa den, men ångrade mig i sista sekund...

NU, så hittade jag på glossme.se båda parfymerna och till 70% lägre pris! Så jag klickade hem båda två på direkten! Iiiihhh, vill ha dom NUU! :) den 14/6 skulle jag få dom så det är ett tag kvar, och så kommer dom till stensele. Men det löser sig nog på ett eller annat sätt :)

Så om ni ska köpa parfym, gå in på den sidan!! :)
Nu blir det off to träning sen partajjjjjjjjj med the girls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: