Fy faaan va vi är bra!

Imorse kom piff och puff hit och åt frulle med mig sen lämnade vi markoo på hans jobb och så åkte jag och stevie och kollade studenterna som gick ut. Hade fullt sjå att hitta åt Malin, men till slut gjorde vi det och så fick stevie hänga sina fina rosa blommor runt hennes hals och så tog jag massa söta kort på dom :) Man blir ju bara glad av att se studenter, finns det nåt att vara sur över, nae? Alla bilar tutar, alla skrattar och studenterna sjunger och hoppar så hela lastbilen skakar :) Tänk om jag fick ta om studenten!!

Sen körde dom tusen varv runt stan så då köpte jag och stevie glass och så gick vi och provade kläder på hm :) Hittade världens snyggaste killskjorta på hm, tror jag måste gå och köpa den imorgon... Blev en superfin jeansklänning också, som kommer användas ihelgen :) wihoo

har jobbat kväll, sjukt ovant. Kom inte ihåg sist jag gjorde det... timmarna går så sakta tycker jag, och jag tycker faktiskt det finns bättre att göra på kvällarna än att jobba... tur jag aldrig jobbar kväll :P Känner mig sjukt ful idag också, det är bara en sån dag, så under hela kvällen har jag hoppats att det inte ska komma in någon jag känner.. tur för mig, för det var mest bara stammisar... sen försökte jag hålla mig bak på lagret för det mesta :P haha

Ledig imorgon, hoppas på lika bra väder som idag, men jag tvivlar.. Vill så gärna ligga ute och sola... vicks och tomtom åkte till barcelona idag, är inte alls avis, nej nej... JAG VILL OCKSÅ!!!! så kom igen, lite sol kan jag väl få imorgon?

morgonspringtur ska jag iaf lyckas få till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: