Kärleksbrev

Alltså jag är kanske världens mest romantiska person :) Jag hittade ett gammalt kärleksbrev som jag skrivit till David, den 7 nov 2006.. Det är 4 år sedan, kanske inte så jättelänge sedan men om man tänker efter så har det hänt sjukt mycket sen dess.. Sjukt gulligt var jag i alla fall, störtkär liten tjej :)

Jag och limpan har varit och solat, så himla skönt! Hennes öga är mycket bättre nu, ingen svullnad alls dock har hon istället fått riktigt fina färger :) Blått, brunt, lila, gult... plus att det fortfarande är blod kvar i ögat, som vi hoppas ska försvinna snart... Vi har det för övrigt bra limpan och jag.. På jobbet tror dom att vi kommer klösa ögonen ur varandra, men icket.. :)

Har jobbat långdag idag, vilket var roligt faktist, man får bara göra roliga saker och aldrig sitta i kassan :) Har poppat the voice hela dagen, och dom har spelat sjukt bra musik. Jag är sjuuukt taggad till fredag, prrrr :P

snart får jag träffa vickan pickan :D och totto också förstås :)


Kommentarer
Postat av: Anna Henriksson

Då föddes våran Maja =) Bra dag att skriva kärleksbrev på =)

2010-07-15 @ 07:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: