Nu är det bra...

Kunde faktiskt inte må bättre än vad jag gör nu. Inte bakis och fruktansvärt nöjd med livet :) visst är det underbart? Kvällen igår började hos Ida, där jag fint tittade på när hon gjorde iordning sushirullarna, tänkte att det var bäst att låta the "sushimastahh" göra det hon är bäst på :) Efter många om och men som kom Nathalie, och vi kunde käkaaaa! Som sagt, andra gången jag äter sushi och idas sushi tar första platsen. Jag åt och åt och åt tills jag såg ut som om jag vore gravid... Supergott! Lite dans hann vi med hemma hos Ida också men det spårade och slutade i att Nathalie fick en käftsmäll..... Men det stoppade inte henne, utan då kom Angelica och hämtade oss och fulla och glada hoppade vi in i bilen och vidare till TC.

TC var roligt som vanligt. Varmt. Dum ide att inför ac på dansgolvet, nae.. Nä, grymt rolig kväll men de är klart, jag hade de bästa sällskapet :)

Idag blev det mysmorgon och sen soffan och "inglorious basterds", andra gången jag försöker se den men somnade den här gången också.. Nu har jag dock sett slutet, så jag ger den inget tredje försök tror jag :)

myssöndag!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag bara älskar sushi! kan äta ihjäl mig på det :)

2010-06-21 @ 00:27:01 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: