Nya glasisaaaar

Igår så kom mina nya glasögon :) Dom blänker i silver, är fina och riktigt sköna :) Kommer bo i dom från och med nu :) Skulle vara kul att hitta åt mina svarta men jag inser någonstans att dom är lost forever.. Jag måste vara bäst i världen på att slarva bort grejjer!?! inge bra

Har varit ute och sprungit en runda, blir så less på mina benhinnor. Det gör väl inte jätteont, men om jag springer två dagar i rad så ömmar det på insidan typ 10 cm ovanför fotknölen?? Fattar inte vad det är för fel.. Nathalie pratade om att göra sulor till mig. Hon trodde det skulle bli bättre då.. Kanske värt det, för hur skönt är det att ha ont? 

Pratade med min fina fina vän idag. Varför är man så dålig på att ringa varandra? Det var kul att få en uppdatering iaf, och jag hoppas vi ses nästa helg!! Eller vi ska göra det... :) ingen storumandagars fest utan björnis..

Ska ta och göra nyttiga kvällsmackor, sen lägga mig framför teven :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: