prosit

jag tror jag har nyst femtioelva gånger idag. Det är helt sjukt, men jag tror det går åt det bättre hållet.. Känner mig betydligt piggare nu än igårkväll.. party ihelgen vad det va? :)

Ida From är den sämsta på att svara, ringa, och skicka sms.. PUNKT! Hur ska jag få tag på kvinnan????

Ledig hela helgen nu, wihhoo, kommer bli grymt härlig helg.. Har filmen "Dear John" hemma, så imorgon blir det nog soffmys för hela slanten.. Tror filmen är hur bra som helst.. Den är regisserad Lasse Hallström och samma författare som till the notebook, som är min favoritfilm! :)

Småbarn är ju liksom min grej, har alltid varit kommer nog alltid att vara.. Alla småkids i butiken på jobbet får jag att skratta och vara glada. Man kan ju undra varför jag aldrig velat bli dagisfröken eller nåt sånt? :) Min kära granne ska ju ha en liten knodd snart, inte alls länge kvar nu. Jag tycker det är hur spännande som helst.. Så snart får man snusa bäbis.. :D Som jag tjatar på mina systrar att jag vill bli moster, men där är det stendött. Dom svarar bara att jag kan ju ta och skaffa en.. hmmm, jag får nog vänta ett tag till där.....tills vidare får jag gå över till Linnea :)

hopp in i duschen nu och sen sängen

Kommentarer
Postat av: Gina

Jag kan svara ja på din fråga! Det ÄR party i helgen!! :)

2010-06-04 @ 18:13:00 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: