Sista månaden!

Jag och vickans lilla tävling börjar lida mot sitt slut.. Jag vill inte förlora 500 spänn!!!! Och jag är hur slapp som helst, har inte orkat träna riktigt på två veckor. Inte bra! Det är så svårt med mat och så, och det är ju det viktigaste.. Det är dyrt att äta riktigt bra mat....hmm.. kycklingfile och lax och sånt gott... Hittar inga bra GI recept som jag tycker ser goda ut.. Nån som har några tips kanske?? Fanny, du borde ha många goda förslag :)

Har lyckats bli frisk också, det var en snabbförkylning.. Bara för att jag var ute och frös på yran :) hihi... Nä, så nu finns det inget att skylla på längre.. Ska faktiskt äta nudlar nu bara för att jag blev sugen på det och för att det var himla enkelt att göra.. :) Sen ska jag springa en runda och sen en sväng förbi gymmet. Schemat för kvällen! yes...

...och efter många många månader har jag äntligen lyckats få till photoshop. Har försökt och försökt flera gånger, men det har slutat med en flygförbannad Kicki och inget photoshop... men nu bet jag ihop och lyckades tillslut :) säger bara: älska photoshop!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ojoj.. jag äter världens tråkigaste mat, bara för att jag är så lat! ;)

Men det blir alltid kyckling, lax eller 10% köttfärs..

Men vad är det ni slagit vad om? vad är målet med det du stoppar i magen? :)

Kanske kan komma med lite tips.



Fin din sida blivit! Önskar att jag själv var haj på photoshop.. men icket det :(

2010-06-08 @ 08:53:40 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: