Sushieee

Provade ju sushi för första gången på Ginas kalas. Jag kan inte bestämma mig för om jag gillade det eller inte. Så vi ger det ett nytt försök ikväll. Jag och Nathalie ska på middag hos min kära Ida, sen REX! Hon hade inte tänkt följa med ut, meeeen jag och N fick henne på andra tankar så hon ska MED! :) wohoo

Är huuuuur trött som helst just nu, så jag ska hoppa in i duschen och se om jag kan vakna till liv :) Hoppas bara min varmvatteberedare har hunnit med att värma upp allt vatten bara ;) Tog helt slut imorse så jag fick skölja mitt hår i iskallt, myysigt haha...

Jag vill trotsa vädret ikväll och köra barbent.. Det kommer vara hur kallt som helst men... funderar ett tag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: