sweet ;)

Äntligen var helgen över. Hinner bli så sjukt less innan klockan blir tre på mina jobbhelger.. Tiden går såå sakta... Men nu är det över, och nu är det bara fyra dagar kvar sen åka jag till kära stensele :) Det ska bli så himla skönt, sist jag var hemma var på påsk tror jag.. så nu är det på tiden...:)

Snart ska jag på sushimiddag på storgatan, smaskens :) Sen blir det nog en tidig kväll, höll typ på somna på lunchen. Riktigt nära på att försova mig imorse så jag höll på få hjärtsnörpen när jag vaknade. Det tog kanske 10 min från att jag slog upp ögonen till att jag var på jobbet, men jag hade 1 minut till godo :D haha
Gick ju inte isäng tidigt, jag Steffe och Linn såg film och den var väl inte färdig förrns typ tolv, sen började the ring 2 som jag fastnade vid en stund.. Sen när jag hade lyckats somna vaknade jag av ett sms mitt i natten också, fast jag hann bara läsa det sen slocknade jag igen, var lite trött :P

jag vill se ironman 2!! ingen som vill gå på bio???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: