Tillbaka på hemmaplan

Så skönt att vara hemma igen. Halsen strejkar och jag är lite seg.. Ska bli riktigt härligt att sova i sin egen säng, där sover man som bäst! :) har köpt på mig strepsils och fick zyx av faster, jag vägrar att bli sjuk! Sov som ett överkört djur igår, efter att jag kommit från skolan så slocknade jag i soffan och sov i flera timmar.. Sen köpte vi indisk mat och hyrde film, och så myste vi bara i soffan.. The Road såg vi, det var bra men lite seg..

Sthlm är så fint! Det kommer bli flytt dit förr eller senare..

Idag så var vi på bio, vi såg Sex and the city 2!! GRYM! jag älskar dom tjejerna alltså, den var lång och skitbra hela vägen.. Exakt så som satc ska vara.. jag vet inte om jag tycker den här var snäppet bättre än första filmen.. hmmm... ja, grym var den då.. Carries klänningar is to DIE for! Jag vill ha alla! Långa fina och många grymma skärningar... tror jag faktist ska föreslå satc tema ihelgen på GINAS FÖDELSEDAGSKALAS!! Tror inte hon kommer att vara alltför svårövertalad... Fina klänningar + höga heels = yummiee ;)

1 juni idag, min bästa vän Ginas födelsedag! Jag hoppas hennes dag har varit underbar, men det tvivlar jag inte på, hon har en bra kille på sin sida som säkert har uppvaktat henne bra idag :) Hon har i alla fall funnits i mina tankar hela dagen och hon ska få ett riktigt bra kalas ihelgen :) Älskar dig vännen!


Kommentarer
Postat av: Gina

Men sötnos! :) vad du är söööööt! Jag har hade verkligen en kanonbra dag, och mycket tack vare min boyfriend ja ;) Tror vi kommer få svinskoj i helgen! :) Pussss!

2010-06-02 @ 10:05:22 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: