dofter.... ;)

Jag glömde en sak... Ni vet, ibland när man håller på med något, så kan man för en sekund känna en doft som plötsligt påminner en om något :) Idag var en sån dag... Jag blev sådär lyckligt euforisk.. och drömde mig bort en stund :) Jag var typ 14 år och varje natt på det sommarlovet cyklade jag hem från storuman, eller det kanske var morgon? ;) Och jag minns tröjan jag brukade ha på mig när jag cyklade hem, en svart och den luktade HMmMmHMMmm :) kanske luktade den extra gott eftersom jag var kär i ägaren till tröjan :) förmodligen.....

Sen ska jag även klämma in dagens bästa kommentar, idag av Sandra :)

Vi stod och packade upp godis i hyllan och jag frågade om hon tyckte om kola snören, och berättade att jag tycker inte om dom för jag förknippar dom med åksjuka och att jag måste ha ätit dom tills jag kräkts i bilen eller nåt.....Så säger hon...

"Det är ganska kul hur man förknippar saker med vad som hänt i livet.. Till exempel så gick det en kille i min klass på lågstadiet och han hette Viktor, och han var helt störd, så allt efter det så tyckte jag inte om dom som heter Viktor.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: