Nya brills

Jag är riktigt sugen på ett par nya brills.. Jag sliter mitt hår och gråter floder och blir döförbannad för jag har tappat bort mina svarta... Hur kan man lägga bort ett par glasögon??? Nånstans måste dom ju vara??? Jag kan ju inte ha gömt dom i förrådet direkt.. det är det enda stället jag inte letat på typ... Men beställer jag ett nytt par så hittar jag säkert åt dom direkt, så står jag där med två par.... MEN om jag beställer ett par nya ska jag kosta på antireflex, för det har jag inte på dom borttappade.... :)

Meeeen jag är sugen på dessa...
 kommer ni ihåg?? :)
Men det finns en mindre modell av samma, och så i guld... :) Tror det skulle vara snyggt :)

Får se om nån månad eller nåt sånt :) till sommarn kanske??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: