Redan söndag!

Helgen började med att Emelie var på besök och så gjorde jag naglar på henne, sen efter hon farit så blev det städning och lunch sen invänta mamma och pappa... Vid halv ett kom dom, och så drog vi iväg på expo en sväng och sen stan. :) Lämnade mamma där för hon skulle på visning på plaza.. Klockan 6 var hon färdig så då blev det TACOS, mums!! Och sen var det paltkoma för hela slanten.. Jag såg ut som en gravid liten tjockis, magen stod verkligen rakt ut.. :) Vi såg på körslaget och sen blev det nån film....

Idag har vi inte gjort så mycket, som vanligt går tiden för fort, och dom var tvungen åka hem.. :( Men nu är det bara 4 dagar sen hem till kära stensele :)

Klockan 5 åkte jag och mange på träna och körde spinning 45min.. PHU så jobbigt, men det finns inget härligare än efteråt :) Så brummade vi hem och så gjorde jag köttfärssoppa och hopp in i duschen och satte i inpackning.. Himmelskt god blev soppan och nu är jag mätt och belåten.. sitter med inpackningen fortf, ska ha den en kvart till då har det suttit 45 min. Håret blir så mjukt och härligt då.. :)

Hmmm... kanske blir film nu då??

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jajaja! Fika på onsdag? :D

2010-03-28 @ 21:23:35 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: