Tröttttttt

Jag vet inte varför jag blir så trött, men jag känner mig som en pensionär.. Jag är ju för guds skulle bara 22 år gammal?? När jag kom hem på lördagen så stöp jag isäng och så var det som söndagen var en dimma, efter jobbet så stöp jag i soffan och somnade, sen minns jag typ inte kvällen efter det.... Sjukt skumt! Jag behöver verkligen riktigt med sömn, därför klarar jag aldrig av utekväll och jobb dagen efter.. Ojojoj detta går bara utför.. :P

Idag har jag fixat gardiner till jobbet, jag är ju lilla inredarn där :) Köpte ny vaxduk till personalrummet och nytt tyg som jag sydde gardiner av.. Det blev en turkos duk med rosa blommor, och så köpte jag rosa gardiner :) hihi, såå fint!!  Sen när jag liks höll på vid symaskinen så sydde jag en halsduk, ett pannband och en tröja... Nu behöver jag bara köpa resår till tröjan.. Så jag får muddar på tröjan, sen ska jag nog spejsa till den lite :)

Imorgon är jag ledig, så då blir det träning och sen vet jag faktist inte... får se får se....

nu sitter jag och väntar på att en auktion på tradera ska ta slut, och som jag förmodligen ska vinna också :) Sen blir det sängen... ska jobba bort det trötttttaaaaa.... hadeee

mysströjan jag sydde + pannbandet
hög krage pannbandet :)

Kommentarer
Postat av: nirak

snyggt bruttan

2010-03-23 @ 21:20:36
Postat av: Fanny

Sötnos! Duktig du är :)

2010-03-23 @ 22:36:53 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: