Wohooo

I'm back!! Internet är nu fullt fungerande igen och det är så sköönt! Men det kan ju vara nyttigt att vara utan en stund också och lära sig att jorden fortsätter faktiskt snurra ändå.. :) Jag och Mange har ju börjat träna, och vi är riktigt duktiga faktist! Jag tror ingen trodde att vi skulle fortsätta men vi ska visa!! Har gått två veckor nu och än håller vi igång.. Det är så himla kul att träna då man är två, man får peppa varandra hela tiden :) SÅ KUL!!!

Och eftersom vi oftast tränar på morgonen så är jag himla trött nu på kvällarna.. Så nu ska jag nog ta min ljudbok och krypa isäng.. Det är SÅ himla kul att slå upp ögonen innan klockan ringer och vara pigg och utvilad.. Imorse flög ögonlocken upp vid åtta.. me like likie

Har haft skola ikväll också så det bidrar nog till varför jag är extra trött :) Men men, ni som saknat mitt bloggande vet nu att jag är tillbaka :) Men nu ska jag gå isäng.. Natti natti ps. jag längtar till påsk!!!! home sweet home

bjuder på en liten bild från ihelgen ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

födelsedagsfest syns det som...........

2010-03-18 @ 22:37:23
Postat av: Anonym

är ni också här

2010-03-18 @ 22:39:08
Postat av: Fanny

Härligt, jobba på med träningen nu! ;)

2010-03-20 @ 11:44:45 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: