Cykeeeel

Igår kom pappa tillbaka och med sig hade han räserhojjen!! Han har fixat upp den och gjort den superbra. :) Så imorse cyklade jag till jobbet, tog bara en kvart och det var superhärligt.. detta var alltså klockan tio i sju imorse. :) nu börjar cykel livet för en christina andersson, haha..

Sen har jag varit inne i stan på ungdomsmottagningen. Jag tror jag är den enda med detta problem. jag har länge varit kluven om jag ska sluta med mina p-piller eller inte. Om jag inte äter dom så blir jag så fruktansvärt smal, det vet alla som såg mig innan tvåan i gymnasiet :) Och förra sommaren när jag var sjuk hela tiden så åt jag inte heller, direkt smal som en sticka. Och jag vill inte bli så smal! Så därför har jag fortsatt äta dom.. Och idag så for jag dit och pratade med en barnmorska, och hon tyckte jag skulle fortsätta med dom så länge jag mår bra av att äta dom! :) Så där försvann mina problem, nu behöver jag inte fundera över det nå mer.. Men hon blev förvånad över att jag ville va större, och inte mindre.. :)

Nu ska jag svida om och åka och träna med mange :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: