Det var det...

Nu är det bara att vänta och se.. Jag gjorde mitt bästa och mer kunde jag inte göra... Det var lite svårt och oddsen är inte på min sida.. Men kan ju vara en av dom lyckliga 16 :) Massa trevliga tjejer, och alla vill ju så gärna... men men, vi får se!

Nu ska jag och faster gå och äta lunch, sen får vi ser vad som händer. Är lite trött, vi klev upp vid 6 och somna var inte det första jag kunde göra igår. Jag låg och vred ett bra tag, såklart börjar man nippra då man ska sova. Nä, nu ska vi gå på rosa drömmar och stoppa lite mat i magen.

Umeå imorgon då. dags att ta tag i träningen på riktigt nu. Sprang ju hela vägen på vårruset, är riktigt stolt över det, så nu får jag inte slappa till.. Nu är det bara att mata på så orkar man mer och mer.. slutspurten på tävlingen, i'm gonna win!! mohahaha

;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: