Första middagen på balkongen

Sjukt mysigt! Jag har fixat iordning på balkongen idag, jag och pappa hjälptes åt med mitt balkongskydd.. Tog lite tid men fint blev det :) Sen har jag burit ner blkongmöblerna och parasollet är på plats.. Så idag så åt vi middag på balkongen, sjukt mysigt!

Har glömt min mobil i bilen märkte jag just. Måste gå och hämta den.. ska ut och ta en kvällprommis med Rebecka, sköönt.. blev ingen löptur imorse, jag tog en lååång sovmorgon! :) Men imorrn är jag ledig så då ska jag ligga på baksidan och sola hele dagen.. jag tror steffe skulle komma hit också, då slipper man ligga och prata med sig själv, hihi...

Nu ska jag hämta min mobil, hon har säkert försökt ringa mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: