it's a beautiful morning

Pappa kom hit igårkväll, han ska jobba här i veckan. Imorse när jag drog upp rullgardinen så möttes jag av strålande sol och en klarblå himmel!! Underbart! :) Så då åt vi frukost tillsammans sen skjutsade han mig på jobbet, och efter jobbet så var det lunch sen tog jag en promenad hem :) Hur skönt som helst, jag längtar till pappa har fixat upp min cykel så jag kan börja cykla till jobbet.. vrooooooom

Laddar inför träningen halv sex.. Funderar på att cykla till bettan och mange och sen hur det går för pappa och calle.. Bara för att få vara ute i solen, MUMS :) borde dock egentligen plugga... hhhhmmmmmm


Jag och vickan myser i puffen :) ps. h-h-h-h-hockeyfrilla ;)


Och några år senare.. :)


Kommentarer
Postat av: kusin L

Söta som socker på båda bilderna

2010-05-11 @ 21:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: