Jobbhelg

Så var den här igen då.. min kära jobb helg.. Mamma och pappa åkte hem idag för pappa skulle visst jobba imorgon.. Sen jag for på ica och hämtade nyckeln, och så köpte jag lite godis sen har jag bara myst i soffan och sett alvin och gänget 2. Söta små korrar, som jag skrattat för mig själv.. jag är ju så lättroad :)

Weeeiiooo, kunde nån undgå åskan tidigare ikväll eller?? Jag är, och har aldrig varit rädd för åska/blixt, men idag så smällde det så inni........det kändes i hela huset och det var väl typ 5-6 blixtar på himlen på samma gång.. Försökte filma alltihopa, men jag blev för rädd och slängde iväg kameran.. Sen just efter jag stängt av kom världens dundersmäll, jag blev så jävla rädd så jag trodde jag skulle skita på mig, sprang över till grannen och så stod vi och tittade med stoora ögon när det blixtrade stora feta blixtar!

Är trött som få, så jag ska krupa ner i sängen och ZZzZzz så jag inte försover mig imorgon.. :)

Bilder från min balkong!!

Kommentarer
Postat av: mami

du fick med blixten måste titta 2ggr.

2010-05-15 @ 21:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: