löp löp löp

Sitter och försöker tagga till för att fara ut och springa lite... jag har ingen musik, så det känns lite depp.. men det går nog bra ändå.. känner mig lite otaggad, skulle hellre lägga mig och sova en stund.. men nu har jag slappat till lite för mycket.. Måndagar är värst, gör jag inget då så händer det inget resten av veckan heller...

Naturkunskapen är över, har bara en träff kvar och då ska vi fika och få igen prov och betyg för kursen.. :) Superskönt att slippa plugga nåt mer för det.. :)

Jag hoppas det blir lika bra väder imorgon så kanske, bara kanske man kan ligga ute och sola lite.. jag håller mina tummar! Det känns så himla skönt att jag ska till sthlm snart.. jag är såhär slut på som man är just innan sommarlovet.. bara trött mest hela tiden.. fattar inte varför.. måste försöka sova mer tror jag.. men efter sthlms resan kanske man blivit pepp och fått mer energi. :) Sen längtar jag tills Ginas födelsedagskalas.. Johanna kommer hit och Ida har bytt helger så hon och jag är lediga.. Var sjukt länge sedan vi träffades alla fyra.. Så det ser jag fram emot

Hmm, har inte hittat peppen än, men jag måste ut och springa ändå.. femton plus för att det är SJUKT varmt ute! I love that!!!!

Kommentarer
Postat av: Gina

Men duuuuuuuuuu!!?!?! :o kommer johanna hit då???? :D Nu sa du mycket mer än vad jag visste, så himla skoj!! :D

2010-05-17 @ 19:22:25 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: